Sunday, May 20, 2012

PROM

Kyllä, juuri se, Prom!! Lisäilen kuvia jopa jo edeltävänä (osaan näköjään suomea) jälkeisenä päivänä! oon tehokas. Prom oli kyllä toosi hauska... tapahtuma..? Alettiin valmistautuun jo aamusta saakka, tai no mä aloin kun lakkasin kynsiä yms. hienoa, sitten tein oman kampaukseni ja n. 2 aikoihin päivällä menin kaverini Jessican luokse missä laitoin senkin hiukset ja meikkailtiin ja muuta mukavaa. Noin kuuden maissa lähdettiin kuvaileen porukalla josta päästiin itse juhlapaikalle. Illallinen oli hyvä (ja otin kuvaa vaan alkusalaatista...) mutta tanssiminen oli vielä parempaa. Minä tanssin siis vissiin ihan hullun lailla, ei siinä mitään. Pippalot loppu yhdeltätoista ja sitten matkattiin kohti Jessican kotia jossa meillä oli "pancake party". Haha! Mutta meidän hyville jatkoille tuli yllättävän paljon porukkaa joista minä sitten sammahdin ensimmäisenä. Kai se bilettäjä nyt väsähtääkin... Prom ei tosiaan ollut mun "oma" tanssi, vaan mun oma juhla on sitten Senior Ball. Sinne mennään sitten ikiomalla mekolla eikä kaverilta lainatulla. Tässä taas tän kertanen epämääränen selostus!












mekko edestä

mekko takaa








rääpitty salaatti... ja hyvä kuva.

naamiaiset!



Simon aka "Sloth"


mykistävä.




Minä siinä loppuillasta...

No comments:

Post a Comment