Sunday, June 24, 2012

Graduation Of Class 2012

Nyt oon taas yhtä isoa jenkkikokemusta rikkaampi. Näitten valmistujaisten eteen tapeltiin kun paikallinen koululautakunta ei aluks halunnut päästää vaihto-oppilaita mukaan seremoniaan. Pitkä tarina, typerät syyt. Voin rehellisesti kertoa ettei mitään järkeä vastapuolen kannassa. Mun nykyinen host äiti kuitenkin taisteli tän asian eteen niin kauan ja herätettiin paljon huomiota jollon lopulta koululautakunta päätti tehdä "poikkeuksen" ja päästää meidät mukaan. Mutta nyt kun valmistujaiset on ohi, oon kyllä sitä mieltä että se oli kaiken taistelun arvosta. Hieno iso seremonia ja mua ja toista vaihto-oppilsta Praewta muistettiin vielä erityisesti lippujen ja sertifikaattien kanssa. Nää liput on muuten sitten oikeesti heilunut valkosentalon yläpuolella (siellä vaihdetaan uus lippu salkoon joka päivä). Mun lippua liputettiin 29. päivä. Muuta seremoniasta on vaikeeta kertoa ja kuvailla, kyllä se pitää vaan itse kokea. Nyt pitäis ravata vielä muutamissa valmistujaisjuhlissa ja läksiäisjuhlissa ja ennen kun huomaankaan oon itekkin koneessa (jäljellä enää tää sunnuntai ja 4 kokonaista päivää, perjantaina matkustetaan :( ). Okei nyt pakko lopettaa, rupee muuten ahdistaan ihan liikaa. Moikkamoi!



host sisko



singin alma mater 

"whooo we graduated"

host veli

host äidit

Margy

Maria ja Margy

host äiti ja Praew

Zach

Maria ja Praew

Kaila

Simon

Praew

Darryl

host sisko

siskot!

Sarah

Katelyn

Moriah

Dajana

Maura

Host vanhemmat


Maureen

sisaruksia

Meghna

host perhe


Maria, Praew

Praew ja host sisko

Nikhil

Meghan

siskoo

Peter



2 comments:

  1. kui sul on 2 host äitii?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on itseasiassa kolme koska mun järjestö Rotary hankkii yleensä about sen 3 host perhettä vuodelle että pääsee vaihtaan ja näkeen elämää eri näkökulmasta

      Delete