Sunday, August 28, 2011

New York State Fair

Käytiinpäs tossa torstaina mun kotona asustavan vaihtarin Benin perheen kanssa (tai osan perhettä) New York State Fairilla. Olin kauheen innoissani tällasesta perinteisestä jenkkitapahtumasta ja se olikin hyvin pitkälle sitä mitä odotin! Eläimiä, roskaruokakojuja, makeiskojuja, huvilaitteita ja paljon muuta. Loppuillasta tosin simahdin kun juoksutreenit tosissaan vie voimia ja nukuin takasintulomatkan.

Perjantaina oli mun ensimmäinen Rotarykokous täällä, eli Utican Rotaryklubin kanssa. Kokous oli tosi mukava ja Chilestä tullut vaihtari Sole ja minä esiteltiin nopeesti itsemme. JA SE RUOKA!! Minähän kiikutin pöytään neljä lautasta ja ilmoitin että olen juoksija.

Tänään, sunnuntaina, aika kuluu sisällä katsellen millasta keliä hurrikaani Irene saa täällä aikaan. Ehkä oon vähän vinksahtanut (todennäkösesti olen), mutta oon ihan pettynyt kuinka vähäisenä ohi kiitävä hurrikaani täällä vielä vaikuttaa. Odotin järkyttävää sadetta ja tuulta, mutta nyt keli vastaa vaan Suomen normaalia sateista päivää. Paitsi kyllä se tuuli näköjään nyt, kun katsoin ulos ikkunasta, on vähän kiihtynyt. No saapi nähdä mitä tapahtuu, toivottavasti hurrikaanin keskellä olevat ihmiset pärjää! Nyt vielä vähän kuvia State Fairilta!







VOIVEISTOS!








Sympaattinen apina.

Näitä oli joka lähtöön..



Elämäni ensimmäinen caramel apple!




No comments:

Post a Comment