Saturday, August 13, 2011

Scottish Festival

Tänään lauantaina käytiin Scottish Festivaaleilla. Mun host isä Nick on kotosin Skotlannista, mikä oli suurin syy tälle reissulle. Aamusta alkaen Nick oli ihan innoissaan ja viritteli skottiaksenttiaan ja soitti säkkipillimusiikkia iphonestaan automatkalla. Tapahtumassa oli yllättävän paljon porukkaa ja säkkipillimusiikki vinkuu vieläkin mun päässä.

Oon käyttäny mun kameraa nyt aika vähän, enemmän kuvia on muiden kameroissa niin kuvien saaminen on hieman hidasta. Esimerkkinä kaikki kuvat Spencerin synttäreiltä on Marian kameralla joten niitä pitää vähän odotella. Teen niille ehkä erillisen postauksen. Oon huomannu että jostain syystä Maria tykkää ottaa musta kauheesti kuvia kun syön. Iso tapahtuma. Ehkä tässä on jotain pirullista "before & after"-juonta mukana. Ehkäpä teen myös erillisen "Tiia syö ja paisuu"-postauksen.

Toivon että pääsisin huomenna salille, koska en tiedä miksi, mutta mun roskaruokahalu on kummallisesti alkanut kukoistaan täällä. Mutta nyt jälleen: picture time!! (ehkä olen vielä melkein samoissa mitoissa kun lähtiessä)


Yritin näyttää häijyltä, mutta päädyin näyttään pelkästään rumalta.




No comments:

Post a Comment