Tuesday, February 21, 2012

A Dozen of Roses

En halua leijua MUTTA mulla sattuu oleen maailman paras poikaystävä! Tänään yllättäen ovikello soi ja ovella mua oli vastassa ruusukimppu. Kulta oli tilannut mulle ruusuja Suomesta käsin! Niin ja spämmin tässä nyt päivitystä muuten toisen katon alta kun host vanhemmat matkaa huomenna Panamaan niin tulin sitten toisen perheen huostaan (joka tulee oleen mun vika host perhe).

Niin ja musta on tullut nyt niin patriotic että muutin blogin banneria jenkkisempään suuntaan. I pledge allegiance to the flag of the united states of america, and to the republic for which it stands... 
Joo hyvää yötä.


2 comments:

  1. toi banneri on tosi hyvä nyt. hei ootko tehny sun koulusta postausta? ootko private vai public?

    ReplyDelete
  2. Hyvä että pidät bannerista! En oo tehnyt mun koulusta postausta, mulla oli vähän tarkotus mutta jotenkin se jäi ja ehkä odotin vähän just pyytelyä "rohkasuks". Ehkäpä voisin sellasen tehdä vaikka ens viikolla! Ja oon ihan public high schoolissa :)

    ReplyDelete