Wednesday, January 11, 2012

Indoor Track & Field

En ookkaan tainnut mainita täällä blogissa että oon tän talvikauden harrastanut Indoor Trackia. Hah, enpä oo koskaan aiemmin kyseistä lajia harrastanut (jos ei jotain yrittämistä 6-vuotiaana lasketa). En siis oo alan huipulla mutta tarkotuksena olikin lähinnä pysyä jossakin kuosissa (niin siis jossakin kuosissa, tää ruoka täällä on todella petollista).

    Ja nyt kun teen tän postauksen mulla onkin enää yhdet treenit jäljellä ja yhdet kisat ja sitten loppuu kausi mun osalta! Tähän asti oon ollut vaan Sprint Medleyssä joka on sukkulaviesti tyylinen ryhmä jolta ei lasketa pisteitä mutta eilen illalla pärjäsin sen verran hyvin että pääsen nyt viimeisessä kisassa ihan oikeeseen 4x400m ryhmään! 
     Saa sitten nähdä miten menee maaliskuussa Outdoor trackissa!




Läksyjä odotellessa...

Suloisuus!

Viihdettä!

Maria on meidän kampaaja!


Sole otti kuvan koska sen mielestä oon muka niin notkea... 

Hyvässä ryhdissä maha ulkona!


Ohitin tytön mustaoranssissa asussa ja tulin maaliin toisena ensimmäisen CAZ tytön niskaan hengittäen!











   




2 comments: