Wednesday, January 25, 2012

Pientä kriisiä ilmassa

Käytiin tänään Solen kanssa shoppailemassa mikä sai aikaan mun aivosoluissa pienen raksutuksen ja niinpä ne kysyi multa: "Tiia, olet ollut nyt puolet vaihtovuodestasi jenkeissä, miten ajattelit saada kaikki ostamasi vaatteet takaisin Suomeen?" Vastasin: "Se on hyvin hyvä kysymys."
Tästä pääni sisällä käydystä keskustelusta inspiroituneena ajattelin tehdä postauksen jossa näytän sen vaatimattoman määrän vaatteita jonka olen ostanut täällä tänä aikana.

Ota oppia vaihtarilta: Vuoden suurimmat kulut ei tule shoppailusta, vaan shoppailtujen tavaroiden toimittamisesta kotiin.

Mutta tähän alkuun lisäilen vähän muita kuvia viimepäiviltä, mukaan lukien tältä päivältä ostoskeskuksesta!


Tämän takia olen iloinen että olen jenkeissä.

Siinäpä vasta minua puhutteleva loota!


My painting tray...

.... MUTTA ideana on kuinka minä rohkea keskellä tammikuuta shortsit jalassa.
(Tämä ainakin ihmisten reaktio)




Ja nyt viimein päästään itse asiaan, eli vaatteisiin (ja vain niihin vaatteisiin) jotka oon hankkinut/saanut täällä puolen vuoden aikana! Huomioi että matkalaukkuni oli täynnä jo tänne tullessa.




... Wish me luck!

4 comments:

  1. apua:D siinä on sulle hommaa!:D ootpas ostanu paljo! ps: sulla on kiva blogi ja oot tosi nätti!:)

    ReplyDelete
  2. Joo siinä on mulle hieman hommaa! Nooh, kerran sitä vaan vaihtarina ollaan. Ja kiitos paljon! :)

    ReplyDelete
  3. ihanat noi sortsit ! ja onnnee :D

    ReplyDelete
  4. minäkin pidän sortseista! ja kiitosta :DD

    ReplyDelete